In de media
15 februari 2018

Twee toonaangevende bureaus bundelen hun krachten

Creative ICT en Addictive gaan per 15 februari samen verder onder de naam Creative ICT. Het full service internetbureau heeft het in visuele communicatie gespecialiseerde Addictive overgenomen. Het doel? De vraag van de klant nog beter kunnen beantwoorden. Een totaalpartner met het volledige spectrum aan online specialisten tot haar beschikking.

Een unicum in Twente: alle specialisaties in-house

Bas Janssen en Nancy Rosberg werkten al vaker samen aan verscheidene projecten. Die samenwerking beviel goed en het resultaat altijd van de juiste kwaliteit. Het was dan ook een logisch gevolg dat de twee ondernemers op zoek waren naar een formule om de twee krachten te bundelen.

Korte lijnen, één dak en het volledige spectrum van specialisten tot je beschikking. “Creative ICT was altijd al een volledig internetbureau. Het bouwen van websites, webshops en maatwerk apps en die vervolgens met succes in de markt kunnen zetten was altijd al een groot voordeel van ten opzichte van onze concurrenten. Maar het groeiende belang van videocontent vraagt ons nogmaals kritisch naar onze leest. En een specialist als Addictive is nodig om dezelfde kwaliteit die wij bij onze andere diensten garanderen, aan onze klanten te bieden”, aldus Bas Janssen.

Een verhaal kent twee kanten

Addictive is als specialist in complete filmproducties een belangrijke partner geworden voor uiteenlopende opdrachtgevers. “Met Jeroen en Jasper Niessink hebben we in ons vakgebied een goede naam opgebouwd”, zegt Nancy Rosberg: “We realiseerden ons terdege dat het einde van de film eigenlijk het begin is. Want wat ga je vervolgens daarmee doen, hoe zet je die film in? Wij waren daarvoor niet de juiste partij. We konden adviseren, maar verder niet. Samen met Bas en zijn team kunnen we dat vervolg er wel aan geven. De muur tussen film en de online toepassing is nu weg. We kunnen als Creative ICT nu ook onze relaties volledig bedienen”.

De eerste reacties van de klanten: ‘nieuwe energie’

De klanten zijn volgens Nancy Rosberg ingenomen met de nieuwe stap: “We hebben dit naar een aantal relaties al gecommuniceerd en iedereen reageerde positief. Ook zij krijgen er nieuwe energie van. Net als wij”.

Synergie, het doel van deze overname

Hoewel Creative ICT en Addictive al vaker samenwerkten, moet het werken onder één dak en in één team de synergie vergroten. De raakvlakken tussen de mensen draagt bij aan deze samenwerking. “In het belang van onze opdrachtgevers hebben ons aanbod uitgebreid. Men verwacht een totaalpartner die vooruitstrevend is op zowel technisch vlak als op creatief vlak.”

Reacties
Laat hieronder een reactie achter.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *